Greenpeace in Facebook sta danes
napovedala sodelovanje na področju čiste energije. V skupnem sodelovanju se
je Facebook zavezal k spodbujanju obnovljivih virov energije, pozivanju
gospodarskih družb k proizvodnji obnovljivih virov ter razvoju programov,
ki bodo uporabnikom Facebooka omogočali varčevanje z energijo ter
prispevanje k usmeritvi na čisto energijo v svojih lokalnih okoljih.
S to zavezo se končuje dvoletna globalna kampanja "Unfriend Coal".
Greenpeace je s podporo 700,000 spletnih aktivistov dosegel, da bo Facebook
v svojih podatkovnih centrih energijo, pridobljeno iz premoga, nadomesti s
čisto energijo, pridobljeno iz obnovljivih virov. Podjetje si bo tako
prizadevalo za večjo energetsko učinkovitost in hkrati spodbujalo ostala
računalniška podjetja, naj za potrebe svojega dela uporablja čisto,
obnovljivo energijo.
“Greenpeace in Facebook bosta odslej s skupnimi močmi spodbujala večje
proizvajalce energije, da odrečejo svojo podporo premogu ter investicije
preusmerijo na obnovljive vire energije. Ta poteza je zelo dober zgled v
svetu industrije”, je povedala Tzeporah Berman, so-direktorica
Greenpeaceovega programa za podnebje in energijo. “Prehod na čisto, varno
energijo bo pripomogel k boju proti podnebnim spremembam ter zagotovil
stabilnejšo ekonomijo in bolj zdravo okolje”.
“V Facebooku se veselimo dneva, ko bo večina naše energije pridobljena iz
obnovljivih virov, zato z Greenpeaceom in drugimi partnerji sodelujemo, da
bi ta dan čim prej prišel,” je povedala predstavnica Facebookovega programa
za trajnostni razvoj, Marcy Scott Lynn. “Eden izmed pomembnih korakov, ki
bodo k temu pripomogli, je sistemsko zagotavljanje prednosti tistim
ponudnikom podatkovnih centrov, ki zagotavljajo energijo iz obnovljivih
virov. Greenpeace zelo učinkovito uporablja Facebook pri osveščanju na
področju okolja in motivaciji k aktivnosti posameznikov na tem področju,
zato smo navdušeni nad našim sodelovanjem. Skupaj bomo raziskovali
možnosti, kako lahko posamezniki uporabljajo Facebook za aktivno
vključevanje na področju učinkovite rabe energije, pridobljene iz
obnovljivih virov.”
Facebookova zaveza k prehodu na obnovljive vire energije tako dviguje
pričakovanja za ostala računalniška in podatkovna podjetja, kot so Apple,
IBM, Microsoft in Twitter.
Greenpeaceova kampanja je namreč pokazala,
da posamezniki iz vsega sveta podpirajo čisto energijo in želijo, da se
njihova socialna omrežja napajajo iz obnovljivih virov in ne iz premoga.
Vir: Greenpeace
Ni komentarjev:
Objavite komentar