nedelja, 13. november 2011

Kako se pred volitvami ustvarja javno mnenje?

Ste se kdaj vprašali, kako se pred volitvami ustvarja javno mnenje? Kako se politične stranke, liste, simpatizerji in kar je še vseh sodelujočih v tej dirki za glasove poslužujejo modernih prijemov? 

Žal ni nič novega, da guruji umazanih političnih kampanj ustvarjajo lažne Facebook profile, mnogotere Twitter račune in navidezne spletne portale, ki sicer nimajo s politiko niti najmanjše veze, a kljub temu pospešujejo prodajo. Prodajo politikov.... In tako lahko preko različnih spletnih servisov preverite, da so profili, ki vas v resnici vabijo k oddaji glasu in simpatiziranju s praivmi, opremljeni s fotografijami, ki jih sicer najdemo še na drugih straneh in virih... Prav nič inovativno, žal.

In ne, ne dela tako samo ena opcija. Tudi na drugi strani niso prav nič inovativni, ko v spletne komentarje vpisujejo množico različnih uporabniških imen, a s sporočili, ki vendarle imajo rdečo nit. Prodajo politikov. Pa smo spet na začetku...

Ni komentarjev:

Objavite komentar