Ste se kdaj vprašali, kako se pred volitvami ustvarja javno mnenje? Kako se politične stranke, liste, simpatizerji in kar je še vseh sodelujočih v tej dirki za glasove poslužujejo modernih prijemov?
Žal ni nič novega, da guruji umazanih političnih kampanj ustvarjajo lažne Facebook profile, mnogotere Twitter račune in navidezne spletne portale, ki sicer nimajo s politiko niti najmanjše veze, a kljub temu pospešujejo prodajo. Prodajo politikov.... In tako lahko preko različnih spletnih servisov preverite, da so profili, ki vas v resnici vabijo k oddaji glasu in simpatiziranju s praivmi, opremljeni s fotografijami, ki jih sicer najdemo še na drugih straneh in virih... Prav nič inovativno, žal.
In ne, ne dela tako samo ena opcija. Tudi na drugi strani niso prav nič inovativni, ko v spletne komentarje vpisujejo množico različnih uporabniških imen, a s sporočili, ki vendarle imajo rdečo nit. Prodajo politikov. Pa smo spet na začetku...
Ni komentarjev:
Objavite komentar