Potem, ko je Facebook v začetku meseca na ti. timelineu (Domača stran ob prvi prijavi v FB) uporabnikom ponudil nov zavihek s ti. Trending articles, kjer vam ponudi zanimive članke, ki so jih prebrali vaši prijatelji, so tokrat naredili korak naprej.
Po vzoru na omenjene članke so sedaj dodali še Trending videos. Kako izgleda? Takole, takoj pod vrhom!
Kako do predstavitve mojega podjetja, blagovne znamke ali izdelka na spletnem mestu Facebook? Vsi vas prepričujejo, da brez Facebooka v današnjih časih več ne gre. In vsi pravijo, da koga ni na Facebooku, ta ne obstaja? Vi ste pa povsem brez idej, na katera vrata potrkati?
sreda, 30. maj 2012
sobota, 26. maj 2012
torek, 15. maj 2012
FB: Nova podoba vrstice z obvestili
Facebook je te dni znova spreminjal. Spremenil je podobo vrstice z obvestili, potrjevanjem prijateljstva in zasebnimi sporočili. Sedaj vse skupaj izgleda nekako tako:
petek, 11. maj 2012
Facebook profile viewer - Prijatelji ne bodo veseli...
V petek zjutraj se je po slovenskih FB profilih začela premikati ti. snežna kepa z aplikacijo Facebook Profile Viewer. Kot obljublja aplikacija, vam pokaže, kdo vse (in kolikokrat) je kdo obiskal vaš profil v zadnjem tednu dni.
Ob tem je dodano tudi sporočilo "New Update from facebook. Now you can check who visited your profile. check here -------->>>FACEBOOK PROFILE VIEWER ®<<<<------". Če si ne želite nakopati jeze svojih prijateljev (sporočilo ima avtomatsko objavo na vašem profilu), potem nikar ne preizkušajte. Ker stvar ne dela ;)
četrtek, 10. maj 2012
Trending articles na Facebooku
Faceobok je nedavno na časovnici (na osnovni strani Home) dodal novost - polje s Trending articles. Prek tega kanala bo FB očitno dostavljal dnevno / tedensko popularne zapise. Sprva je začel z Yahoojevim zapisom (vsaj pri nas) o supermodelih brez Photoshopa.
a) Zanimivo bo spremljati, kako bo FB dostavljal zapise v prihodnje (tudi glede na tematiko vaših objav, ali objav vaših prijateljev)
b) Kar se "prodaja" v medijskem svetu, je prodajano tudi v družbenih omrežjih. Dekleta, po možnosti pol/gola in z belim lasiščem. FB bo s takšnim "filtrom" gotovo iztržil kakšen evro več
c) Če primerjamo z Googleom, bi lahko polje Trending articles lahko primerjali z Googleovim servisom News. Tudi v news.google.com mediji objavljajo svoje zgodbe. Tako nekako kot tule.
d) Gotovo pa bo med temi tudi kakšna plačana objava. Nekaj podobnega počne Twitter s ti. "promoted tweets". Vse za dolar, dva, tri...
a) Zanimivo bo spremljati, kako bo FB dostavljal zapise v prihodnje (tudi glede na tematiko vaših objav, ali objav vaših prijateljev)
b) Kar se "prodaja" v medijskem svetu, je prodajano tudi v družbenih omrežjih. Dekleta, po možnosti pol/gola in z belim lasiščem. FB bo s takšnim "filtrom" gotovo iztržil kakšen evro več
c) Če primerjamo z Googleom, bi lahko polje Trending articles lahko primerjali z Googleovim servisom News. Tudi v news.google.com mediji objavljajo svoje zgodbe. Tako nekako kot tule.
d) Gotovo pa bo med temi tudi kakšna plačana objava. Nekaj podobnega počne Twitter s ti. "promoted tweets". Vse za dolar, dva, tri...
ponedeljek, 7. maj 2012
#Facebookdown: Ne dela?
Na Twitterju je zaživela značka (hashtag) #facebookdown. Pri nekaterih, tudi slovenskih uporabnikih, je namreč otežen dostop do omenjenega družbeno / socialno / družbenega omrežja. Tudi pri vas?