sreda, 30. maj 2012

Še ena novost: Trending videos

Potem, ko je Facebook v začetku meseca na ti. timelineu (Domača stran ob prvi prijavi v FB) uporabnikom ponudil nov zavihek s ti. Trending articles, kjer vam ponudi zanimive članke, ki so jih prebrali vaši prijatelji, so tokrat naredili korak naprej.

Po vzoru na omenjene članke so sedaj dodali še Trending videos. Kako izgleda? Takole, takoj pod vrhom!

sobota, 26. maj 2012

torek, 15. maj 2012

FB: Nova podoba vrstice z obvestili

Facebook je te dni znova spreminjal. Spremenil je podobo vrstice z obvestili, potrjevanjem prijateljstva in zasebnimi sporočili. Sedaj vse skupaj izgleda nekako tako:


petek, 11. maj 2012

Facebook profile viewer - Prijatelji ne bodo veseli...

V petek zjutraj se je po slovenskih FB profilih začela premikati ti. snežna kepa z aplikacijo Facebook Profile Viewer. Kot obljublja aplikacija, vam pokaže, kdo vse (in kolikokrat) je kdo obiskal vaš profil v zadnjem tednu dni.

Ob tem je dodano tudi sporočilo "New Update from facebook. Now you can check who visited your profile. check here -------->>>FACEBOOK PROFILE VIEWER ®<<<<------". Če si ne želite nakopati jeze svojih prijateljev (sporočilo ima avtomatsko objavo na vašem profilu), potem nikar ne preizkušajte. Ker stvar ne dela ;)

četrtek, 10. maj 2012

Trending articles na Facebooku

Faceobok je nedavno na časovnici (na osnovni strani Home) dodal novost - polje s Trending articles. Prek tega kanala bo FB očitno dostavljal dnevno / tedensko popularne zapise. Sprva je začel z Yahoojevim zapisom (vsaj pri nas) o supermodelih brez Photoshopa.

a) Zanimivo bo spremljati, kako bo FB dostavljal zapise v prihodnje (tudi glede na tematiko vaših objav, ali objav vaših prijateljev)

b) Kar se "prodaja" v medijskem svetu, je prodajano tudi v družbenih omrežjih. Dekleta, po možnosti pol/gola in z belim lasiščem. FB bo s takšnim "filtrom" gotovo iztržil kakšen evro več

c) Če primerjamo z Googleom, bi lahko polje Trending articles lahko primerjali z Googleovim servisom News. Tudi v news.google.com mediji objavljajo svoje zgodbe. Tako nekako kot tule.

d) Gotovo pa bo med temi tudi kakšna plačana objava. Nekaj podobnega počne Twitter s ti. "promoted tweets". Vse za dolar, dva, tri...

ponedeljek, 7. maj 2012

#Facebookdown: Ne dela?

Na Twitterju je zaživela značka (hashtag) #facebookdown. Pri nekaterih, tudi slovenskih uporabnikih, je namreč otežen dostop do omenjenega družbeno / socialno / družbenega omrežja. Tudi pri vas?